Jídelna
1. Základní informace
- Provozní řád školní jídelny se řídí vyhláškou o školním stravování č. 107/2005, Školským zákonem, vyhláškou č. 137/2004. Výživové dávky a finanční limit se řídí vyhláškou 107/2008 Sb. o školním stravování.
- Žáci mají na výběr ze dvou hlavních jídel, včetně polévky.
- Cena hlavního jídla a polévky pro děti 6-10 let je 35 Kč, pro děti starší je to pak 37 Kč.
- Výdej oběda probíhá v časech mezi 11:30 a 14:00.
- Stravování se platí na účet ŠJ vždy měsíčně a to dopředu. Platbu doporučujeme zaslat vždy s dostatečným předstihem (optimálně do 25. minulého měsíce), aby se předešlo obtížím při výdeji oběda na další měsíc. Účty dětí nemohou jít do mínusu. V takovém případě oběd nebude vydán!
- Objednávka jídla na další den se uzavírá vždy den předchozí v 11:00.
- Měsíční záloha na obědy je 700 Kč (starší děti 740), která se zasílá na účet ŠJ - 123-329760267/0100 . Identifikace plátce se provádí pomocí variabilního symbolu! Z této částky bude vždy ke konci měsíce provedeno vyúčtování vzhledem ke skutečné spotřebě. Celkové vyúčtování a případné vrácení přeplatku za stravné se uskuteční vždy na konci školního roku.
- Variabilní symbol dostane dítě vždy u paní hospodářky.
- výši kreditu lze sledovat online na www.e-jidelnicek.cz po zadání přihlašovacího jména a PIN Vašeho dítěte (je vydáváno spolu s potvrzením o zálohové platbě na čip).
- V případě zájmu o automatickou volbu menu č. 1 je potřeba vyplnit speciální přihlášku k tomuto odběru a zavázat se k předplatnému obědů na pololetí či pravidelné měsíční platbě převodem ve stanovené výši. Přihláška je ke stažení zde na webu.
2. Identifikace strávníka
- k identifikaci strávníka slouží ISIC karta či elektronický čip.
- Nové čipy se již nevydávají, všichni noví žáci používají průkaz ISIC.
- v případě, že žák zapomněl čip či ISIC, nebo má problémy s identifikací ve školní jídelně, obrátí se na hospodářku ŠJ.
3. Odhlašování a přihlašování obědů, onemocnění žáka
- Objednávání obědů – žáci osobně čipem na objednávacím boxu v budově školy nebo online na www.e-jidelnicek.cz (14:30 – 8 hod po zadání přihlašovacího jména a PIN).
- Odhlašování obědů – osobně čipem nebo elektronicky na e-mail cinglova@zspodzvahovem.cz, nejpozději den předem do 10:00. Při neodhlášení obědů tyto obědy i peníze propadají.
-
Školní stravování se uskutečňuje v době pobytu dítěte ve školském zařízení, a to za úplatu (viz.§ 119 Školského zákona). Pokud žák onemocní, má nárok na dotovaný oběd pouze první den nemoci, pak je povinností zákonných zástupců obědy odhlásit – v době nemoci nemá žák na dotovaný oběd nárok.
- zákonní zástupci jsou povinni zrušit stravování také v případě nepřítomnosti žáka ve škole z jiného důvodu, při odchodu ze ZŠ Pod Žvahovem, nebo při ukončení stravování během školního roku.
- jídlo v první den nemoci bude z hygienických důvodů vydáváno jen do plastových, nebo nerezových jídlonosičů a pouze v době 11:30 - 11:40 (hygienické směrnice).
- v době výdeje strávníkům již jídlo nelze do jídlonosičů vydávat.
Mgr. J. Horkel – ředitel školy
E. Činglová - hospodářka školy
Obědy do škol
Rada MČ Praha 5 dne 1. 9. 2015 usnesením č. 33/1200/2015 schválila projekt Obědy do škol.
Níže naleznete pravidla a formulář žádosti o dotaci.
Ke stažení
- Alergeny [PDF, 601 kb]
- Žádost o příspěvek - obědy do škol [DOCX, 15 kb]
- Přihláška ke stravování pro školní rok 2022/2023 [PDF, 175 kb]
- Přihláška k automatickému odběru menu č.1 ve školní jídelně [PDF, 193 kb]
- Rozpis obědů [DOCX, 15 kb]
- Řád školní jídelny 2022/2023 [PDF, 1352 kb]