Online učivo - Anglický jazyk - obě skupiny

Duben

  • Vyjmenuji alespoň 12 vodních a zimních sportů.

  • Popíši sporty přídavnými jmény: expensive, exciting, boring, difficult, dangerous.

  • Pomocí koncovky -ly vytvořím příslovce z přídavného jména: sad – sadly, atd. 

  • Používám minulý čas slovesa to be.

  • Tvořím myšlenkovou mapu na téma můj oblíbený sportovec

Vloženo: 01.04.2024, 19:00/upraveno: 01.04.2024, 19:00

Březen

  • Rozumím rozhovoru přátel, kteří navštěvují zoo.

  • Používám fráze k souhlasu a vyjádření názoru: I agree/ For me, …I think so./ Me neither. /Me too. 

  • Prezentuji spolužákům své oblíbené zvíře. 

  • Rozumím textu o sdruženích na ochranu zvířat.

  • Prezentuji organizaci na ochranu zvířat.

  • Rozumím poslechu o vodicích psech.

  • Rozumím textu o včelách a jejich životním cyklu.

Vloženo: 02.03.2024, 23:25/upraveno: 02.03.2024, 23:25

Únor

  • Vyjmenuji zvířata žijící v divočině a popíši je. Používám slova scales, stripes, spots, tusks, hair, tale, feathers, beak, wings, neck, mane, fur, trunk, hoof, horns, tongue.

  • Používám 2.stupeň krátkých přídavných jmen (faster, smaller, prettier, atd.) když porovnávám dvě věci (bigger than, atd).

  • Používám 3.stupeň krátkých přídavných jmen.

  • Tvořím souvětí se spojkami so a because.

 
  • Používám číslovky do 10 000.

  • Tvořím otázky začínající How long/old/far/big/fast…? A otázky začínající Where/what/when…

Vloženo: 11.02.2024, 16:15/upraveno: 11.02.2024, 16:15

Leden

  • Rozumím rozhovoru přátel, kteří jsou ve městě.

  • V běžném rozhovoru navrhuji, co budeme s kamarády dělat: Would you like to…?, How about…?, What about…? Odpovídám.

  • Rozumím textu o druzích bydlení a různých typech domů. 

  • Rozumím textu na téma Public Art/Street Art. Popíši moje oblíbené Street Art.

  • Rozlišuji výslovnost /eə/.

Vloženo: 04.01.2024, 20:18/upraveno: 04.01.2024, 20:18

Prosinec

  • Popíši svůj domov pomocí there is, there are (not) a členů a/an, some/any.

  • Používám předložky behind, between, on, next to, in front of.

  • Používám přivlastňovací my, your, his, her, our, their/mine, yours, his, hers, mine, theirs.

  • Popíši okolí místa, kde bydlím.

  • Používám sloveso want v kladné/záporné větě i v otázce.

Vloženo: 06.12.2023, 20:14/upraveno: 06.12.2023, 20:14

Listopad

  • Rozumím rozhovoru několika přátel, kteří používají present continuous.

  • Přečtu a rozumím textu o třech podzimních slavnostech: Halloween, Diwali a Bonfire Night.

  • Vyprávím o podzimním svátku nebo slavnosti v ČR.

  • Rozumím krátkému textu o způsobech, jak se učit.

  • Píši krátký text o mém způsobu učení se.

  • Rozlišuji výslovnost /æ/, /ə/, /ɑ:/

Vloženo: 02.11.2023, 21:10/upraveno: 02.11.2023, 21:10

Říjen

  • Říkám, co umím nebo neumím pomocí can/can‘t .

  • Vyjadřuji, co mám nebo nemám rád/a pomocí like/don’t like.

  • Popisuji členy rodiny.

  • Píši krátký email o sobě. 

  • Pomocí present continuous umím vyjádřit, co právě dělám já nebo kamarád. 

Vloženo: 30.09.2023, 23:01/upraveno: 30.09.2023, 23:01

Září

  • Opakování učiva 5. ročníku.

  • Ptám se a odpovídám na otázky o sobě. 

  • Umím říct kolikátého je a kdy mám narozeniny.

  • Říkám, jak často dělám běžné činnosti.

Vloženo: 10.09.2023, 22:22/upraveno: 10.09.2023, 22:22